preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Bol" Split

Login
NAŠA ŠKOLA

VIDEO:

https://www.youtube.com/watch?v=dkzl6Rer1nQ

 

   Kako razgovarati s djecom i mladima

 

 

UPISI U SREDNJU ŠKOLU

POPIS UDŽBENIKA

POPIS UDŽBENIKA ZA

2022./23.školsku godinu 

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

KORISNO

 

_______________________

_______________________

______________________


______________________

______________________

 

_______________________

 

________________________

 

 

OFFICE 365

Dokumenti za prikaz
E-DNEVNIK

       

       

EDIT CodeSchool

Školski list "Friž"

 

 

EKO ŠKOLA

    
    Naša škola je i dio
    međunarodnog projekta
    Eko-škola.
    Međunarodne Eko- škole
    su program osmišljen za provedbu
    smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.

 

http://ettaedu.azoo.hr/

vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
FuturEd - KA1- "Otkrivanje najboljih obrazovnih sustava Europe i svijeta
Autor: Ana Bučević Romić, 31. 5. 2023.

U periodu od 22.-27. svibnja sudjelovala sam na KA1 tečaju "Otkrivanje najboljih obrazovnih sustava Europe i svijeta“ , koji se održavao u Rimu, Italija. Na ovom zanimljivom tečaju stekla sam nova iskustva, znanja i poznanstva.Tijekom tečaja o najboljim obrazovnim sustavima Europe i svijeta, upustila sam se u izvanredno putovanje istraživanja i učenja. Ovaj tečaj pružio mi je jedinstvenu priliku da se dublje upustim u suptilnosti različitih obrazovnih sustava, steknem uvide u njihove prednosti i slabosti te razvijem širi pogled na globalno obrazovanje.

Tečaj je započeo pregledom europskog obrazovnog pejzaža, ističući različite pristupe i filozofije koje oblikuju sustave različitih zemalja. Otkrila sam da finski obrazovni sustav, poznat po svojim inovativnim praksama i naglasku na pravednosti, ima mnogo za ponuditi u pogledu poticanja angažmana studenata i postizanja izvanrednih akademskih rezultata. Inspirirala sam se fokusom finskog modela na personalizirano učenje i poticanje holističkog razvoja studenata.

Nakon toga, detaljnije sam istražila njemački obrazovni sustav, koji kombinira rigoroznu akademsku obuku s snažnim naglaskom na stručnom obrazovanju. Naučila sam o sustavu dvojnog obrazovanja, gdje studenti imaju priliku stjecati praktične vještine kroz naukovanje dok pohađaju nastavu. Ovaj pristup rezonirao je sa mnom jer ističe važnost mosta između akademije i industrije te priprema studente za izazove stvarnog svijeta. Istraživanje obrazovnih sustava potom me odvelo izvan Europe, gdje sam stekla uvide u druge izvanredne modele širom svijeta. Otkrila sam PISA (Program za međunarodno vrednovanje učenika) rangiranja, koja mjere uspješnost učenika među zemljama. Analizirajući obrazovne sustave zemalja poput Singapura, Japana i Južne Koreje, svjedočila sam važnosti strogih standarda, visokih očekivanja i kulture koja cijeni obrazovanje. Spomenuli su se i progresivni modelima kao što su Montessori i Waldorf sustavi, koji daju prednost iskustvenom učenju, kreativnosti i individualnosti. Ti pristupi isticali su važnost poticanja prirodne znatiželje djeteta i promicanja samo-usmjerenog učenja, ostavljajući trajan dojam na moju obrazovnu filozofiju.

Vlasta Forense, nastavnica talijanskog jezika






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju