BILJKE I ŽIVOTINJE ZAVIČAJA U KOJEM ŽIVIM
Voditelj: Danijela Maurac
Razred: 2.b
Ovim projektom potaknuli smo učenike na istraživanje, isticali smo važnost odgovornog ponašanja prema prirodi. Želja nam je bila da učenici istaknu ljepote svoga zavičaja i kroz digitalne alate približe to cijelom svijetu.
Ciljevi projekta:
– osvijestiti i doživjeti složenost, različitost i međusobnu povezanost biljaka, životinja i ljudi
– prepoznati raznolikost zavičaja
– istražiti specifičnosti biljnog i životinjskog svijeta u svome zavičaju
– svoja istraživanja predstaviti partnerima projekta
– poštivati pravila online zajednice
– graditi međuljudske odnose
– koristiti digitalne alate za predstavljanje svojih istraživanja
– objavljivati na stranicama TwinSpace-a
Tijek aktivnosti:
– početak u listopadu 2020. godine i završetak u lipnju 2021. godine
– istražiti biljke i životinje zavičaja kroz četiri godišnja doba
– izraditi digitalne materijale
– crtati biljke i životinje zavičaja
– napraviti video (prema dobi skupine uzrasta učenika koji sudjeluju u projektu)
Očekivani rezultati:
– zbirka digitalnih materijala dostupnih na TwinSpace-u
– korištenje digitalnih alata za uređivanje fotografija
– dijeljenje primjera prakse na društvenim mrežama
– njegovanje odnosa prema živim bićima i prirodi kao cjelini
Na prvom satu smo osmislili eTwinning kutak na kojem ćemo prezentirati naš projekt ostalim učenicima našeg razreda kao i sudionicima projekta.
Učenici su proučavali biljke u školskom dvorištu, crtali i istraživali.
Zadatak je bio istražiti i zapisati što su naučili o promatranim biljkama.
Učenici su dobili zadatak istražiti koje sve sorte jabuka rastu u našem zavičaju.Na Dan jabuka,20.10. ,donijeli su jabuke u školu pa smo zajedno proučavali i zaključivali.Kako je bio integrirani dan, na satu likovnog su u parovima izrađivali plakate o jabukama. Na satu prirode smo naučili koje biljke našeg zavičaja su korisne i jestive te od kojih se može napraviti zimnica.
DOMAĆE I DIVLJE ŽIVOTINJE
Koje su domaće, a koje divlje životinje, koja je razlika između njih te koje od tih životinja možemo vidjeti u našem zavičaju , bila je slijedeća tema. Učenici su proučavali, istraživali, a rezultat je istraživanja plakat.
ŽIVOTINJE PODMORJA U NAŠEM ZAVIČAJU
S obzirom da je naš zavičaj primorski , zadatak je bio naučiti koje životinje obitavaju pod morem, a možemo ih vidjeti u našem zavičaju. Najprije smo pogledali film Hrvatsko podmorje, nakon toga istraživali i proučavali ribe, školjke, ježeve, rakove. Na kraju smo slikali podmorje. Napravili smo izložbu učeničkih radova.
IZRADA HRANILICA ZA PTICE
Nakon razgovora i istraživanja o pticama selicama i stanaricama te važnosti očuvanja bioraznolikosti, učenici izrađuju kućice za ptice i hranilice u šiškama i vrećicama.
Naš projekt o pticama smo objavili na Školskom portalu.
Prijavili smo ga i na natjecanje STEM Discovery campaign i objavili blog na platformi Scientix. Na taj način smo diseminirali eTwinning projekt Biljke i životinje zavičaja u kojem živim.
Igrali smo se u alatu Word Art.
Igrali smo i kvizove.
DAN VODA
Za Dan voda smo istraživali utjecaj vode na živi svijet te zašto se podiže razina mora i kako to utječe na životinje koje žive u priobalnom području. Na satu likovnog, osmislili smo eko plakate.
Ovaj mini projekt smo prijavili na EU Code Week, ali i kao event Water is life na eTwinning platformi.
DAN PLANETA ZEMLJA
Sudjelovali smo na radionici Eko eko i obilježili Dan planeta Zemlja, ali i Dane medijske pismenosti.